Förlåt...

publicerat i
FÖRLÅT!!!!!
Jag glömde skriva igår... Hade väl inte så mycket på hjärtat,,
Jag och mormor höll på i trädgården lite och så lärde jag Alva att cykla=) de ni!!! Så duktig tös!!
Hon har lite svårt för att behålla sitt tålamod, så när hon nu råkar få minsta motgång så ger hon upp i stället för att kämpa tills det går.
Men igår var jag otroligt tålmodig och puffad och puffade och tillslut klarade hon flera ggr själv. Visst har hon fortfarande svårt att starta själv men hon klarar att hålla balansen om jag hjälper henne igång... Babysteps babysteps.

Och lilltjejen hon lärde sig att stå helt själv och att dansa samtidigt i tisdags.. SÅ HIMLA SÖT!!!!
Blir alldeles tokig på mina underbara ungar!!
Det borde vara olagligt att få såna fina barn,,, Säger alltid en mor hehehe..
Men självklart älskar jag ju mina barn så oerhört mycket så hjärtat svämmar över... Jag är en av de lyckligt lottade på jorden iaf.. Tänker på de stackars människor som aldrig kan få barn =( Och de vill verkligen, försöker i flera år,, ett helt liv.. :(

Ja så är det.... Usch vad djup jag blev :P

ja det är underbart mitt liv iaf...<3<3<3<3<3<3<3
jag önskar bara att vi får leva i harmoni i ett lyckligt förhållande.....

Kommentera inlägget här :