Ullared ^^

publicerat i

Ja idag avgjordes tävlingen hos Foki och jag vann INTE, men jag hade inte väntat det heller ^^
Sitter och tittar på Ullared nu hahaha måste va deb mest pinsamma serie ever!!!

Men så är det hahaha!

Idag tar jag det lite lugnt för en gångs skull! Har faktiskt sovit en sväng på em. Va helt slut efter helgen med lite sömn..

Shit va hungrig jag är , väntar på min kyckling som jag tinar, sen blire smarrig kycklinggryta med ris =) är så gott nu när jag köpt hem riktiga kryddor, man kan ju smaksätta maten på ett underbarare sätt,, ja men det blir till att äta ensam :( barnen sover redan.. Vi åt pannkakor till middag förut , men jag är hungrig igen! Sen har jag ju bråttom i morgon och då är det bra med färdig mat =)

hugs and kisses

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Majsan!:

Wooooo!!!Snygg jacka gumman!!!

2:a kommentar, skriven , av emelie:

tack hjärtat^^!!! älskar den ^^

Kommentera inlägget här :