en liten update

publicerat i
Har väl inte så mycket att uppdatera egentligen,, hehehe
Kärleken är som den är just för tillfället,, JAG har ju iaf upptäckt att jag har underbara vänner omkring tack för kommentarer =)

Men nu ser jag fram emot nya tider längtar efter att komma in i min lägenhet den ska bli så hiiimla fiiiiin!!!! Ska göra ett underbart hem till mig och barnen, och som min pappa säger jag ska satsa på mig själv och min utbildning och min egen utveckling för det är först då jag kommer att nå de högre höjderna,,

Sen kan alla skitmänniskor som försöker sätta sig på mig dra åt pipsvängen för erat äckliga kletiga energitjuvande fastnar inte på mig längre och det känns så himla skönt att veta att ni kommer att få erat ni också,, men det kommer att slå trefaldigt tillbaka, och så är det med allt man gör, både gott och ont!!
Det bästa med detta är att jag behöver inte lyfta ett finger utan detta sköter universum eller vad det nu är åt mig ändå!!!! =)

Men nu kommer det snart bli ordning och nästa vecka flyttar jag och det ska bli så skönt att kunna få riktig ordning och jag ska bjuda hem alla underbara människor in i mitt hem =) ha det bäst så länge mina kära bloggläsare kul att ni följer mig=)

Kommentera inlägget här :