helmysig dag!!!

publicerat i
Har varit på lek o buslandet i dag med Madde och Christopher och Nathalie och MINA underbara barn
Hade det helt underbart!!

Och innan färgade jag håret hos min kära mormor,,, så nu är det en jättefin jämn färg,,
aaaaaaskulle lagt ut bilder idag men tyvärr hade jag inga batterier,,,

Men jag ska lägga in bilder på mina underbara små barn och och min nya hårfärg,,,

men nu sitter jag själv och tittar på ghostbusters med Liv, verkar som hon fortfarande har ont i örat.
Mathias är ute och dricker öl med kompisar...
Skulle också vilja gå ut är skitsugen på att gå ut och bara shake some ass men tyvärr så är det ingen av mina vänner som är motiverade,,
Så jag får snällt sitta hemma med mina ljuvliga barn istället.

Ja imorgon händer väl 3inte så mycket sk väl försöka få igång vattnet,, Gabriel ringde idag och han skulle få tag på nån tidigt i morgon,, skönt att man har så bra hyresvärd iaf,,

Längtar till bättre tider för det kommer där alldeles bakom knuten,, kanske i morgon hehehe
Jag är väldigt nöjd med mitt liv iaf,, har en underbar familj oavsett vilket,, Hade inte ändrat på något om livet gick om i morgon...

känner mig vacker igen=) det är en underbar kännsla!!
Jag är inte snyggast i världen, men jag har varit lite ego och det gör attt man känner sig lite mera speciell ellr att man är en människa,, inte en liten tyst grå varelse som bara sitter inne i ett hus,, jaja
nu har jag varit lite djup hehee nä då bar har lite andra tankar om mig själv det måste man ha=) man ska värdera sig själv lika högt som man värderar andra<3<3<3



Kommentera inlägget här :