sick sick sick world!!!!!

publicerat i
Ja som ni säkert alla vet så hände det hemska natten till lördag helt jävla sjukt!!!
Jag fick ett telefonsamtal kl.. 01:50 och en kille säger i telefonen att " hej din kille Mathias A har blivit knivhuggen i ryggen"- vaaa??? äe det ett skämt eller???? Skojjar du med mig nu??- näe du kan få prata med honom här han står jämte mig- AAh tack det vill jag gäärna--

Jag har ju vart med om mycket sjuka grejjer i mitt liv,,, Känns lite som att det är något jag gör fel i ett mönster men vad????

Ja det är bara att annalysera klart...  Tänker mycket som ni kanske har förstått,, men det är inte på en onyttig nivå iaf

Ja ja återkommer säkert senare med lite fler tankar

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina Jahnke:

Jag hörde av Kristoffer vad som hade hänt, jag fick rysningar i hela kroppen! de kunde ju har slutat väldigt illa! Jag fattar inte hur man bara kan göra något sånt, man undrar var dom killarna har i huvudet igentligen? Ucsh jag hoppas att jag inte behöver få ett sådant samtal någon gång som du fick, kan tänka mig hur du kände. du som har varit med om en del :( Hoppas att de är bra med er! kram tina

Kommentera inlägget här :