Vega

publicerat i
Äntligen!!!! jag har hämtat hem honom;) min lilla stjärna fast vega betyder ju största stjärnan ;) han är född 18/12-09 och är alltså precis fyra månader.. Jättesnäll lugn fin och go eller underbar mot barnen!!! Det bara klickade när han skickade bilderna så vi var nere i Hillestorp som ligger cirkus 2 mil från Gislaved alltså ca 20-25 mil härifrån i småland hahaha.. Gittan åkte med mig och barnen så vi hade en trevlig liten roadtrip hehehe..
men här har jag några sköna bilder på honom iaf;) (medans jag skriver detta ligger han och sover i mitt knä)Så söt<3<3<3








han har redan börjat leka med mig och barnen och han följer mig som en liten svans!! nu är lyckan fullkomlig!!
Han är korsning mellan dvärgpinscher och pappilon ;) mycket lyckad kombination tycker jag ;)
Puss på er!!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

ååh va sööööt! :D

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Taaaack!!! visst är han en vega ;)

3:e kommentar, skriven , av Bella:

Absolut:)

4:e kommentar, skriven , av Majsan!:

Har du skaffat hund nu igen=) Du e la rolig...

Vega är fint namn.. Heter Lotties maine coon.. Jätte söt va han iaf eran nya vovve!! Kram

5:e kommentar, skriven , av Maria:

Men gud va söt!!! <3

Kommentera inlägget här :