en sorgens dag

publicerat i
Orkade inte skriva om det igår, men igår den 24/2 avlivade jag mina två älskade katter :'(
Det är så jobbigt och jag trodde verkligen inte att jag skulle tycka att det va jobbigt,,, eller jjgivetvis skulle det bli jobbigt men inte såhär jobbigt,,, Känns som ett stort hål inne i bröstet,,,

Anledningen till att jag fick avliva dem är för att min minsta dotter har astma och är konstant jättesjuk,,, Därför fick jag välja och det känns som att nån sliter ut hjärtat och sliter itu det,,,,

Så därför sitter jag idag och söörjer mina små vänner :'(
Den ena katten (Gusten) han va som en liten hund, vart man än gick så följde han efter, så söt ;) även när jag gick ut på långpromenad med mina små hundar och barnen så följde han med,, han kom till och med på inkallning,, Så söt mammas hjärta,, <3<3<3<3<3<3

Den andra pisse missen va också supergo <3<3<3 mot mig och följde med hit och dit, men hon var opålitlig mot barnen,,, hon kunde riva dem rätt va det var,,
Swen va hon ju inte min från början det va ju Mathias katt, men han gav bort henne till min Alva,, jaja det va skitjobbigt iaf,
 men man vet ju att det kommer att ske förr eller senare när man skaffar en katt eller hund för de lever ju aldrig så länge som du, max 15 år och det får man va tacksam över,, men det är första gången i mitt liv som jag är utan nåt djur alls och det känns jätteknäppt,,, får nästan panik,,, älskar att ha det sällskapet och den närheten ett djur ger,,

Synd att man har fått en dotter som är så allergisk när jag själv är en sån djurälskare,,,
Love u Gusten och Missan R.I.P forever and ever<3<3<3<3

Kommentera inlägget här :