Vill tattuera mig....

publicerat i
Har tänkta att skaffa mig en tattuering nu inom det närmaste, helst så snart som möjligt, har nog tänkt göra flera stycken detta året, men jag ska först göra en älva som symboliserar min stora dotter,, och nu har jag snart lusläst bilder över hela nätet,,,

Milla Pilla hittade en jättefin som hon tattuerade in på underarmen så nu ska jag hitta något som jag känner woaow!!!!

Fast jag tror att jag har hittat min redan vill nog barar göra lite ändringar så att den blir mer som min egen,, vill ju inte kopiera rakt av, och jag tänker INTE lägga ut några bilder innan jag har gjort tatton för man kan ju bli stämd och allt vad det är

Har en kännsla av att jag i slutändan kommer vara tattuerad från topp till tå, hahaha :P
men jag tycker det är så fiiiint, skulle till och med kunna tänka mig att lära mig själv, är otroligt fascinerad av denna konstform...

Ja annars har det inte hänt mycket idag, har  ätit frukost, kikat när de har plogat i Edet (hihih värsta nöjet) glott på fejjan och ja njutit av mitt kaffe,,

Jag njuter av hur bra mitt liv känns,, alla motgångar verkar liksom tona ner nu, vet inte om det beror på mig själv mest eller om det är de där ute som hjälper till också, kanske en kombination av båda delarna,,

Är så förundrad av hur stark jag känner mig liksom, det stämmer verkligen att "det som inte dödar det härdar" men som pappas Ann säger "hur j*a stark ska man behöva bli egentligen? Hon är en kämpe och jag är såååå tacksam att pappa träffat henne hon är en ängel, som verkligen finns för en,,, Vi är liksom lite av samma typ jag och hon och det känns fantastiskt!!!

Tack alla som finns i mitt liv iaf,,, Jag älskar er allihop, och som ni vet jag älskar er även när ni inte förtjänar att älskas, det är då ni behöver det som bäst ;)

Kommentera inlägget här :