min söt nöt ;)

publicerat i
Idag fick vi det stora genombrottet !!!!! Vega bajsade och kissade på samma tur !!! Äntligen känns så skönt när det kommer och man kan berömma honom för då blir ju valpar så glada ;) så duktig liten kille!!
Och min underbara kille som absolut inte ville ha hund har till och med varit ute med honom kört med honom själv i bilen, sover med honom och ja behöver jag säga mer ;)

Jag älskar verkligen min familj så mycket! Utan er har jag ingenting! Utom mig själv, men jag är inget värd utan helheten, måste verkligen ha hela familjen för att må bra!!
Och nu är det inte långt kvar tills vi flyttar till kungälv, jag och min hela underbara familj !!!
 Helt j-a gorgeous ska det bli!!! Så fint ska vi göra och vi ska köpa så fina möbler till vårat nya fina ställe! Äntligen ska jag kunna inreda ett hem som kommer att vara ett riktigt hem!! Som jag har längtat! Och jag har redan massa bra ideér till hallen te.x för där finns ju ingen riktig hatthylla eller garderob men jag såg att man kan sätta upp spegelskjutdörrar där på en bra plats så har man både snögg förvaring och snygg utsida ;) 
Det är ju tur för mig då att mina underbara kusiner av en händelse driver en heminredningsbutik!!! ÅÅ vad jag blev sugen på att starta en sån jag med, men det får vänta några år till men sen så jävlar hihihi!!
Har ju bara känt tyvärr här att det är en mellanlandning och det är ju allt det blir på detta stället, för mig alltså. Jag har aldrig trivts bra men det har ändå varit bättre såklart denna gången ;) 




  
                        


Livan testar farsans dojjor ;)




hairstyle i lördags!




Mammas plutte bebis!! världens duktigaste! har "bara" blivit två kissar idag inne hihi men det går mycket framåt!!




Här är skillnaden :P



shit va tråkig jag såg ut där :P ångrar IINTE att jag klippte håret iaf ;) bästa på länge när det gäller mig sj då!
Tack alla underbara för att jag är där jag är med dem jag är där med! Jag älskar mitt liv och vill aldrig byta!
ja nu får jag gå och nana så jag orkar jobba med uppgifterna i morgon, vill ju gärna spä på mitt VG+ jag fick idag på provet!!

XXX all my lovely friends!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Du passade as bra i den frillen! misstänker att mitt hår kommer se liknande ut under tiden de växer ut! Om jag inte klipper av det då. :)



Så söööt vega är!

2:a kommentar, skriven , av Bella:

ja jag läste om den i din blogg för ett tag sen:) Haru provat mary kay?

Förresten, vi köpte ett nithalsband till beppe innan vi fick hem honom och det e för stort. han kommer inte växa i det heller så jag tänkte om det kanske passade vega om ni skulle vilja ha det då såklart? synd att slänga det liksom.

pössåkram

Kommentera inlägget här :