Ännu en fin dag

publicerat i La mia Famiglia;
Bortskämda är vi nu tycker jag :) men man kan inte bli fööör bortskämd med fint väder och sol nono. Trött som tusan är jag tyvärr, men grejjar lite ändå tvättar färgar håret på svägerskan och sen blir det klipp på henne också :) Snart kommer älskling och bror också och då blir det väl att sticka och köpa lite grillmat. Såå underbart med nära och kära och faktiskt så får man mer energi trots sömnbristen hehehe. Blir en tidig sänggång för mig ikväll iaf. Hoppas på att barnen är snälla och samarbetsvilliga ;) Men mina/våra ungar är undrbarast oavsett vilket <3 Älskar de så ofantligt mkt ... Hoppas ni andra har en underbar torsdag och njuter av de fina vädret. Får väl se när jag återkommer med en ny tattoo hehehe puss på er alla!!!

Kommentera inlägget här :