inspiration

publicerat i things I like/want;
har kommit på massa fina ideér till hur man ska göra här hemma, och jag tror att det blir super duper bra ;o) Skönt när det bara lossnar sådär ;o)
så blev det så mysigt hos Alva nu när jag gjorde iordning därinne... Hos oss är det fullt med kläder som ska vikas :oP fint men det va jätte igårkväll hehehe.. jaja så är det hela tiden.. tvättade ju ihjäl mig igår så det är ju inte så konstigt, sen är ju nackdelen att det som hängs måste torkas innan jag kan hänga mer, har ändå två stora torkstativ...

Har väntat skitlänge nu på älskling så va tvungen att äta men det va ju inte det jag va sugen på egentligen... magen funkar inte helt som den ska nu så då är dte lättast att äta sånt man är sugen på.
Undrar om Bm ringer i morgon. Jag missade tiden förra veckan och fatta inte att jag missat den förrän två dagar senare:o/ börjar bli lite senil nu tror jag... för mkt annat att tänka på hehehe...
Ja nu ska jag börja ta fram grejer så jag kan börja med middan strax... synd bara att jag får stå och laga middag när solsidan är
Älskar det programmet hehehe så skön humor...
ha en fantastisk söndagskväll all u people!

Kommentera inlägget här :