Är det nu man ska gå och lägga sig och dra täcket över huvudet???

publicerat i La mia Famiglia;
Vafan blir tokig på mina små rackarungar!! De har hittat på diverse små bus och stora bus sen vi gick upp nu som resulterat i trasiga glas bergsklättring kiss och bajs på en stol och ja behöver jag säga mer!

Herregud det gäller att vara allert! Ja jösses vad det kan gå ibland! Att hon kan vara så pigg Livan som sovit så jäkla dåligt i natt då? Hon har vaknat med mig hela natten och jag har vaknat hela tiden. Sov en stund nu på förmiddan, typ fem timmar. Men jag är inte såå trött iaf.. Har dock barn som är i den värsta trotsen just nu Oufh!

Saknar min lilla (stora) tjej nu som är hos sin farmor och där har hon varit nu sen tre veckor tebax :(( och hon vill stanan en vecka till så fyraveckor utan Alvis är inte kul!

Kommer solen tro?? Så man kan sticka till havet en sväng och bara mysa? Vill ju fortsätta brännan! Annars blir det solariet det kan jag lova! Vägrar bli vit nu! Mår ju bra mkt bättre när man är brun att se sig sj i spegeln :)

Idag blir det extensions igen åååh vad jag längtar och har längtat! MAn blir beroende av den skiten när man är korthårig! Hade jag dock inte färgat håret mörkt och velat så hade det varit långt och fint nu men men man lär sig aldrig av sina misstag.

Nu ska jag låta håret vara som det är iaf och bara ha mina extensions ett tag och sedan så har det ju vuxit en bra bit när jag ska ta ur dem.

Kommer ta för och efter bilder.
Kanske dags att äta lite frulle käkade ju kl 4 i natt/morse då jag inte kunde sova men nu är det väl dags igen. Tur man har en snabb ämnesomsättning så det inte sätter sig på fel ställen ;)
Men jag hade gärna gått upp 5-6 kg det hade inte skadat mig.

Vi hade planer på universeum idag men nu ringde pappsen så det blir en tur till Lökeberg :)) Ska träffa hela släkten där nu eftersom Jerry fyllt år :)
puss puss

Kommentera inlägget här :