Nu va sommaren slut!

publicerat i La mia Famiglia;
Om man ska tro prognosen :/ Fan va trååååk! Så tröttsamt! Tur att man tog till vara på sommaren iaf! Har vart ute vid havet nu i två dagar med brorsan och hans familj och två av våra barn. Och jag har skitit fullständigt i att städa så det får jag ta i tu med idag. Men det kan man med gott samvete då såklart :)

Vilken underbart trååkig dag :(
Älsklingen är hemma och jag är inte motiverad till nåt! Kanske skulle börja packa massa eftersom det ska vara tillgängligt den 7:e nu.

Ja och mitt löshår har kommit nu äntligen så jag ska få det i kväll eller i morgon.. ÄNTLIGEN som jag väntat!

Magen är i krångel igen :P inte jätteilla men jag får ju springa en del..

Är sååå trött! Funderar dock på om jag skulle fylla min tattoo på foten, färgen på blomman har ju släppt längst ner :/

Nu ska jag fortsätta ligga under täcket med katten vi fötterna ;) och skiter faktiskt i städningen just nu ;) Puss puss :)

Kommentera inlägget här :