Mm det blir en låång dag!

publicerat i La mia Famiglia;

Vakna 4.00 idag :P
Men har redan hunnit få in tvätten i tumlaren och slängt en ny i maskinen plus tagit en disk så det känns väl helt ok.
Måste få ordning på alla kläder! Jag tog ju alla tvättade kläder igår och vek in i alla fall men det är ju ungefär lika mkt kvar otvättat nu :/ och vi har inte fått den andra maskinen inkopplad ännu så kör fortfarande på halv styrka.
Men men så är det. Funderar på hur tusan vi ska koppla den andra maskinen så det inte blir knas med strömmen! Det är ju inte helt hundra kopplat där nere har jag ju förstått!! Proppar går i ett när värmepumparna går och jag kör tvätt osv.
Jag kan köra disk och tvätt samtidigt men nånstans blir det överspänning :P

Vi skulle ju köpa ny diskmaskin nu va meningen men det lär nog få vänta till nästa månad.

Ska jobba hela helgen lång och däremellan blir det fixa här hemma :) vi ska sätta upp gipset han tagit hem och lägga golv i trappan så det blir samma som på övervåningen. Sen ska vi fixa i källaren så vi kan lägga golvet där också och flytta ett avlopsrör som kommer ur väggen och rakt ut ca 60cm och ner i golvet :/ men som sagt det ska vi fixa nu så det kommer under golvet.

Ja där fick jag springa en sväng och byta propp som sagt :P
Bara älskar min fina vovve sååå mkt!!

Annars är det tre sjuka barn här hemma, det börjar väl gå åt rätt håll men oj va trögt det har gått :/

Ska kolla lite tapeter idag på rusta köper inget nu men kan ju ca skönt att ha kikat ut det vi vill ha först :)

Jag är numer kontaktperson åt en kille som inte är myndig och det känns väldigt givande :)

Ha en underbar dag alla fina människor därute! Puss o kram

Kommentera inlägget här :