So so very true

publicerat i La mia Famiglia, my inner thoughts;
Läste ett bra citat nyss. Och det löd såhär ungefär: "slösa inte bort ditt liv på osämja för vi vet aldrig när någons tid är slut". 
Ja ungefär. Vågade inte låna bilden då den va vattenstämplad. 
Sen kan jag även inflika lite i det citatet också och visst ska man försöka att strunta i bagateller. Det har jag gjort mkt länge när det gäller människor runt mig, men det som hände mig i helgen blev en droppe för mkt. Jag är inte i stånd till att rädda denna människan och hon väljer hela tiden fel och dras längre och längre ner därför måste jag släppa taget nu. 

Sorgligt men våra liv är ljusår ifrån varandra just nu och jag vill inte ta skit för att mitt liv är påväg uppåt och för att bitar faller på plats! Jag kan inte lösa andra människors ekonomiska problem det får man göra själv precis som alla andra!

Höstlov nu! Ganska skönt att slippa ställa klockan! Så nu ska jag ta mitt kaffe ☕️ Puss på er!









Kommentera inlägget här :