Tröttmössa!

publicerat i La mia Famiglia;
Uppe 06.40 och riktigt trött. Känns att det är den tiden i månaden. 
Ska göra ett ärende nu på morgonen så vi får väl se hur det går sedan. 
Tanken är att vi ska fixa iordning ett rum men vi får väl se hur det går. 

Jag vill åka till tippen iaf! Och bli av med allt skräp!!! Så det får det bli idag! Måste ha en släpkärra bara. 

Sen blir det stallet en liten sväng. Fick lov att använda granna på Baxter så jag slipper tjafsa med honom. Jag har ju fått mig en låsning i vänster sidan!  Har nu därför bokat en tid hos min massageterapeut. Han healar oxå så det är väldigt bra när man går dit. 

Måste gå till optikern oxå och köpa mig ett par nya glasögon. Och göra en ny synkoll för det har nog försämrats en del. Ser ju suddigt väldigt ofta plus att jag får mkt huvudvärk.

Så nu ska jag ta på mig kläder och åka så vi höres senare. Puss o kram på er!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Jag måste också kolla upp min syn! Mina glasögon hör knappt någon nytta längre! Snygga glasögonormar e vi! ;P

Kommentera inlägget här :