Negativa gatan!

publicerat i La mia Famiglia;
Har ångest för imorgon. Då måste jag sätta mig på vårdcentralen kl 07.15 hur ska jag palla det? Min kropp som tar flera timmar innan den funkar.. Värken är värre än nånsin. Och jag har ingen styrka kvar i mina händer. Är så jävla svag och det är skitirriterande! 
Svårt att andas normalt. Och är trött trött trött... 
Inget är jättepositivt just nu men det vänder säkert. 
Jag är så rastlös bara det är det som är det värsta. Vill fixa så mkt hemma men orkar inte.,, 
Just nu koncentrerar jag mig på tvätt och lämna barnen på dagis.. Det är det primära. Sen får det andra komma igen. Får se vad min läkare säger imorgon. 
Tabletterna fortsätter jag som jag gjort ett tag till..
Väntar på tid till kuratorn också. Det ska bli rätt skönt att prata med nån som kanske kan ge konkreta råd.. Jag är jävligt bra på att råda andra men när det kommer till mitt eget då går det inte.. 
Jaja puss på er

Kommentera inlägget här :