Igår va en bra dag!

publicerat i La mia Famiglia;
Vi va ute vid havet jag och Madde och våra barn. Jag njöt i flera timmar! Jag blev lugn och avslappnad och va på ganska bra humör hela kvällen! Det va bara när de små inte ville lägga sig som jag blev en aningens irriterad men det gick över sen.
Har vaknat flera ggr inatt igen. Bl.a vid tre och då fick jag inte luft. Och nu i morse vakna jag med strypångest!
Skitkul! Fick ta mina medeciner direkt. 
Är dessutom väldigt svullen när jag vaknar varje dag fingrarna är som korvar.. Nu syns det inte så på mig så eftersom jag är så smal för övrigt. Men jag känner det väldigt tydligt.. Det tar flera timmar innan stelheten släpper någorlunda.. Är så trött på min kropp och hjärna som inte talar samma språk! 

Just nu kan jag inte sitta i solen. Har såna hjärtklappningar sen jag vakna. Kul att vakna med det. Bläh!! 
Undrar om man någonsin kommer bli normal igen 😢 
Är ju alldeles förvirrad hela tiden. Glömmer hur jag ska köra till platser jag kan i sömnen och glömmer vad människor säger. Glömmer varför man lägger på telefonen eller vad vi sa.. Allt kom över en natt. 
Jaja.. Det är såhär just nu och jag måste acceptera det. Jag måste ta det med ro allt som ska ske nu.. Det är väl dags att ta tag i allt man försökt rymma ifrån.. Genom jobb och plugg till 200% hela tiden..

Puss på er 😍

Kommentera inlägget här :