Försöker helt seriöst...

publicerat i La mia Famiglia;
Avgifta mig från Facebook..nu är det andra gången på en månad jag stänger ner mitt konto. Ska verkligen försöka hålla mig borta nu. Inte för att allt är dåligt som skrivs men jag känner själv att det stressar mig. Och stress är det sista jag behöver just nu. 

Denna natten har vart grym. Kunde inte ligga i sängen eller soffan. Inte ens sitta då det domnade i hela kroppen. T.o.m huvudet... Värkte och illamående. Gick runt här hemma till klockan va 02.00 nånting och sen började halva ataraxen verka.
Idag är det värk och ömt och domnar hela tiden.. Kan undra om det är såhär man ska ha det nu..

Ja det blir ändå att gå tillbaka till läkaren nästa vecka.. Då får jag be dem ta prover.. Måste ju dessutom åka svintidigt! 
Jaja nu blir det lite nytta och sen blir det soffläge!

Kommentera inlägget här :