White teeth

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har prövat tandblekning från Apoteket. (OBS ej sponsrat) jag köpte iwhite från Apoteket häromdan för jag kände att mina tänder blivit missfärgade. Tyvärr glömde jag ta bild före. Men jag har två bilder från första och andra gången. Man ska använda skenorna fem dagar på rad.

Det är taget i samma rum men bilderna har vänt sig? Trots att jag tagit dem på samma sätt! Men ja skillnad är det. 
Här ser man lite hur de såg ut innan.
Ja detta är väl det jag gör just nu.. Ägnar mig åt att försöka må bättre, pysslar om mig själv. 
Den här tandblekningen är helt ok iaf och den funkar. Men jag vet inte om den är bättre än andra då jag bara prövat denna. 
Vi får se vad som händer idag, kan hända att vi ska röja! Behövs verkligen. Puss på er 😘

Kommentera inlägget här :