Nu har mitt psyke tagit över min fysik

publicerat i La mia Famiglia;
Nu är Alva magsjuk eller vinterkräksjuk ska jag väl säga. Herr jävla vinterkräksjuka har tamejfan rotat sig i vårat annars fridfulla hem! Vafan hände där???!!!! Tredje veckan på rad nu och nu klarar inte mitt vett att stå emot så jag har inte klarat sova på hela natten och äta kan jag glömma. Ont i magen har jag illa mår jag. Fan fan fan fan fan!!!!! Hatar hatar hatar hatar kräksjuka!!!!!  Jag vill inte ens vara med i detta längre! Och sen begriper jag inte hur det kan gå en vecka i mellan de som insjuknar!!! Vart ligger felet?? Och varför ska det vara tvunget att gå igenom hela familjen?? Den har verkligen plöjt och skövlat sina offer och alla har blivit jättesjuka. Jag är livrädd för att få det igen! Mitt psyke pallar inte detta längre iaf. Får nog lägga in mig nu nånstans på långvård. 
Det hjälper ju fan inte huuur mkt jag skurat heller!! Jag har skurat och skurat och skurat och desinfecierat överallt men icke sa Nicke att det hjälper ett jävla skit!! 
Ska ta och tvätta hundarna oxå för alla gillar att pussa på dem vilket kan göra att det sitter i pälsen kanske inte vet jag men nu känner jag att det har inte hjälpt med alla de ordinarie tvättställena så nu får jag ta de ovanligare oxå! Vi tog kylskåpet igår jag och M. Ifall det är där. 
Tre veckor!!! Det är nästan en hel månad för Guds skull!! Vad är detta!!!? Jag orkar inte mer 😥😢😭😩
Fatta jag går ner i vikt nu också på detta. Det känns verkligen som att nån däruppe eller nere straffar mig så in i bänken!! Det är ju bara att hoppas att detta är det jag hade i torsdags nu. Jag mådde ju otroligt illa och hade värk trots att jag inte kräktes eller annat.. Annars har jag min tur att invänta igen. Och jag är livrädd att det ska gå runt igen nu. Jag undrar var det inte är rent!!! Ge mig styrka någon i detta!! Jag fixar inte detta längre! Tur att Alva är så jävla duktig!
Alla mina barn är superduktiga och jag älskar dem till månen och tillbaka och ännu mer ❤️❤️❤️❤️❤️ 
Nu vill jag inte mer 😢 jag lovar att vara snäll mot allt och alla så länge jag lever bara detta helvete går över och aldrig kommer igen såhär!! 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Ni betyder allt för mig!! Kan inte leva utan nån av er ❤️❤️❤️❤️
Tack för mig 😟

Kommentera inlägget här :