Vet inte hur många..

publicerat i La mia Famiglia;
... Ggr jag tänkt skriva denna veckan, men det bara faller ur. En kämpig vecka minst sagt. Hjärnan är blockerad. Tappar saker (tankar) hela tiden. Glömmer att jag tar bilnyckeln och skäller på min sambo vart han lagt nyckeln när jag håller i den i handen.. Skrämmande kan jag säga. Det är då man förstår att ngt är fel. Känner fortfarande ingen glädje ännu.. Inget är jag sugen på att göra. Vill helst bara ligga i sängen och sova. Men det går inte med tre barn. Men idag ska vi ha barnvakt och bara vara. Det ska bli skönt. 
Har tappat allt just nu. Har en djup depression och det ska gå att ta sig ur den. Men jag hoppas att det släpper. Jag får nog ge det tid. Har så mkt jobbigt jag gått igenom och inte bearbetat. Jag måste åka till graven. Har inte vart där sen begravningen. Är rädd för att falla.. Men det är ju redan försent. Nu har jag fallit och då kan man lika gärna köra...
Jag älskar min familj och barnen är min glädje, men jag märker att tålamodet är noll.. Jag klarar inte trotsen som Tilde har just nu. Blir arg för alla möjliga bagateller. Och jag är inte sån egentligen. Jag fiskar inte efter massa tyck synd om mig nu men jag är ärlig i mina känslor framförallt för mig själv. Jag har sett det påväg länge nu men jag har inte känt att jag har ngt val. Nu ska jag koncentrera mig på att bli frisk. 
Nu ska jag bara vara! Puss på er

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :