Mitt hjärta..

publicerat i La mia Famiglia;
Värker.. Jag har blivit så otroligt sviken när jag som mest behövde stöd i livet. Och ja det formar dig. Jag är starkare än jag varit på länge trots att jag är skör. Jag tänker inte gå in på detaljer just nu. Men den människa jag känt i nästan ett decennium har visat sig vara ngt helt annat än vad jag trodde.
Så nu försöker jag få vardagen att fungera med mina tre barn på egen hand. Och samtidigt som jag är utbränd är det inte lätt alla ggr. Men jag kämpar och kämpar.. Det är det jag är bäst på.. Kan ju bara säga som så att kärlek tror jag inte på längre. Jag är så jävla klar med det så det finns inte! 

Idag är jag förbannad så in i bänken! Är trött på bullshit! Fuck of till allt! 
Uäck!!!
Kräks lite!
Men det är perfekt att rensa ut iaf med mitt humör! 💀💀💀💀💀💀

Ha de!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

❤️❤️❤️

2:a kommentar, skriven , av Bella:

❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :