Godmorgon 🌟

publicerat i La mia Famiglia;
Vaknade 05.30 idag haha! Jaja kroppen behöver ju tid på sig att försöka komma ikapp dagen. Förkylda är vi och jag hade ju magsjuka förra veckan hua!! Sitter med min fina hund i knät o försöker vänta på att iprenen ska börja verka. 
Nu har vi äntligen börjat med golvet i källaren! Känns otroligt skönt! Ska bli härligt när det är klart. Ska bli så skönt att kunna städa ordentligt. 

Nu har jag börjat träna försiktigt. Ska bli starkare igen! Är så trött på att ha dessa hjärtklappningar! Jaja det ska bli bättre iaf! Är positiv för detta året! Är säker på att det kommer bli ett toppenår 😃🌟
Nu ska jag ta en dusch så jag hinner komma i ordning! Ska åka till en väldigt kär vän idag och titta på underbara valpar 😍 

Kärlek ❤️
Nu är det snart dags att byta ut mina extensions 😊 💇 och så ska det bli nya 💅 😊
Är så lycklig helt ärligt att jag och M hittat tillbaka till varann igen och att han är den underbara man jag träffat. Känner att det snart får bli en tattoo 😜 


❤️❤️❤️😘

Kommentera inlägget här :