Hej alla sköna 😘

publicerat i La mia Famiglia;
Har lite roliga saker som händer just nu. Jag har börjat vara i stallet ett par dgr i veckan nu. Mockat och fixar mat och borstar lite 😊 känns så skönt att börja sakta igen. Ska börja rida snart igen har jag tänkt. Måste bli lite starkare först bara. 

Jag har köpt ett gelénagelkit så har börjat göra naglar på mig själv och Alva har oxå fått 😊 

sen har jag färgat håret mörkt 😳 hahaha 

Ska vara mörk till sommaren då det händer grejer 😜 
Är fortsatt sjukskriven ett bra tag framåt men läkaren vill försöka fasa ut mig i jobb snart.. Vill jobba hatar att gå hemma 😫🔫 men. Känner att det blir svårt med värken 😕😔 har städat som en dåre i helgen både lördag o söndag och värken är total. Men nu är det rent!!! Löv it!! 
Måste börja träna också! Kärleken har tränat varje dag nu och är skitduktig! 
Hoppas ni får en fin dag puss på er 😘😘😘❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :