Hej mina fina!

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har börjat att träna nu! Så idag är träningsvärk ett faktum 😂😫 haha ja det är tanken att jag ska träna bort min ångest och hjärtklappningar! 

Har börjat tröttna riktigt mkt på detta nu! 
Frågan är bara hur jag ska få bort detta? Hur det än är så är det ändå viktigast att fungera som mamma för mina underbara barn ❤️ 

Ska ta mig en dusch snart med mitt nya hår 😊 se om det faller sig in bättre nu eller så fyller jag lite till.. Har provat en ny hårsort nu som är bra mkt billigare, men det är mindre hår på varje slinga 😏 
Äntligen har jag fått nytt golv i källaren 😃 är så lycklig!!! Nu kan man äntligen börja möblera där igen 😊 

En kopp thé nu och lite värme så värken inte blir för illa. Ska försöka fixa naglarna idag oxå. De är inte supersöta just nu 😂

Barnen har åkt på en rejäl influensa 😔 Liv har varit jättedålig i tre dagar nu.. Tilde är det inte så illa med men hon är väldigt tät i näsan och hostig.. 
Ja det går ju över snart hoppas vi 😊 puss på er 💐❤️

Kommentera inlägget här :