Nu jäklar blir det ordning på torpet!

publicerat i La mia Famiglia;

Som några nu vet pajade min tvättmaskin i måndags! Försökte i ett par dagar att se om det funka ändå men nej den startade maskinen och tog tvättmedel och så men sen stod den och körde samma läge i fyra fem timmar tills jag stängde av skiten!! Vi är ju en familj på fem personer plus att vi nu fått svinkoppor så detta är katastrof att va utan tvättmöjlighet! Så kom jag på att Mathias kusin och hans tjej precis gjort ny tvättstuga och då bytte de ut sina maskiner vilket va en ny vanlig och en tre år gammal kombinerad tvätt och tork så nu har vi två tvättmaskiner och två torktumlare!! Jag dör av glädje! Nu ska här tvättas för glatta livet och hållas ordning på grejerna :)))

Haha men vi trixade en hel del innan vi fick upp dem för backen kan jag säga :P
Det slutade med att älsklingen sprang och hämtade en snowracer och så ställde vi maskinerna en och en såklart och en drog och en Putte och höll balansen :) men det gick riktigt smutt
Nu har jag dock sån värk idag så jag knappt kan stå men några värktabletter på det så löser det sig :)

Nu ska jag fortsätta sortera kläder och lägga in så det blir klart och så fortsätter mitt tvättrace!! Puss o kram

Kommentera inlägget här :