Dags att ta upp resten av ligan...

publicerat i La mia Famiglia;

Uppe tidigt idag.. Riktigt trött trots hyfsad sömn inatt, men men bara att bita i det sura och köra på.

Nu har mina bryn läkt nästan helt och det fattas inte mkt färg efter vilket känns bra 😁 då vet jag att jag gjort rätt och att det funkar! Man går som sagt aldrig lika djupt som på en traditionell tattoo!

Ska jobba ikväll igen trots min lediga vecka 😜 men det gör inget är bara glad att jag får mkt timmar! Har lämnat planering på semester nu också får se om den går i lås. 26-27 och 32-33 har jag valt! Bara att hoppas på att semestern blir varm!!! Jag vill ha en riktigt varm sommar nu men förhoppningsvis blir den det med tanke på snön och kylan vi har nu.

Får se till att fixa make idag innan vi åker för det är inga nådiga ringar man har just nu hahaha! Är så sugen på att gadda igen nu hoppas att det blir mer nu snart så man kommer in i det riktigt mkt igen 😄

Ska iaf göra min första ögonbrynskund på fredag. Nu under första tiden tar jag 300 kr så ni som är intresserade får gärna komma!
Pok

Kommentera inlägget här :