Haft en riktig myshelg!

publicerat i

Ja det har vart en underbar myshelg med min underbara familj och syster yster! Körde hem henne igår och nu är jag själv med de små ❤
Tilde har fått ett stort skoskav på hälen och ett litet på tån så hon vill inte ha skor på sig (vilket man förstår) ! Vi va på nya klädkällaren och handlade jag och syster yster igår och hittade massa fint till billigare än Ullared så Ullared kan slänga sig i väggen nu ;-) nä det kostar ju massa mer i bensin så det känns onödigt att åka hela vägen dit.

Nu börjar livet komma i fas igen iaf så det känns bra. Jag ska berätta massa roligt om ett par månader men mer säger jag inte just nu ;-)

Nu ska vi äta frulle puss på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Meeeh!! Sådär får du ju inte göra! ;P blev ju as nyfiken nu!

Härligt att läsa sånna här inlägg för övrigt. Har du någon semester i sommar?
Kramar

Kommentera inlägget här :