Maoam..

publicerat i

'E gott ;-) haha ja idag är jag flum! Är helt slut efter allt fixande men ska fortsätta med tvätt sen!

Barnen är i väg på sina aktiviteter så det är bara fåglarna som kvittrar och hunden som tassar på golvet :-)
Måste bara påpeka att jag är ganska lycklig människa på jorden :-) jag har en underbar familj och vänner som är fantastiska!

Vi har börjat skapa ett fint hem med bra funktioner och så småningom kommer vi dit vi vill :-) vi kämpar och sliter för allt men det är värt allt i slutändan ❤
Jag har ett bra jobb som jag trivs med och fina arbetskamrater och vi jobbar framåt med framtidsplaner allihop.
Nu är jag nöjd med det jag har men jag drivs framåt för att få ännu mer innehåll i livet som ger harmoni. Det är det viktigaste enligt mig.
Och jag tänker inte pracka på er hur ni ska göra med era liv osv för det är upp till var och en.

En sak som jag faktiskt läste nyligen var att nyckeln till ett bra äktenskap är två bra förlåtande personer.

Det är nog sant tror jag. Vi är bra på det ❤ snart 6 år tsmns! Helt galet ! Jag fattar inte ibland hur jag kan vara så lyckligt lottad! Pok på er

Kommentera inlägget här :