Inget högtryck direkt 😜

publicerat i La mia Famiglia, Vårt lilla bo;
Nä bloggen har gått i ide. Jag har inte varit så aktiv på länge så det är väl inte så konstigt hehe. 

Idag ringde de från näl och de ville opat Liv på tisdag. Men det gick ju inte eftersom hon hostar och har feber nu. Då hoppas vi på att det blir ett återbud nästa vecka 😊 

Sen är det inte långt kvar till min op heller nu. Jag ska snart mkt snart få min dröm uppfylld 😊😘  

Nu ska jag mysa i sängen med Livan som har somnat och jag är helt slut efter en hel dags tvättande, måste fortsätta med samma i morgon. Men härligt är det när man rensar. Har rensat massor med kläder nu! Både för mig och ungarna. 

Min lilla Perla undrar om vi inte ska sova snart! 
Jag fick en ny dammsugare av hjärtat idag btw! Eller jag fick välja vad jag ville 😜 så köpte jag själv en tassimo kapselmaskin! Ska bli gött och testa till morran! 
Puss på er godingar 😊❤

Kommentera inlägget här :