Äntligen

publicerat i La mia Famiglia;

Äntligen vill Alva rida sin ponny och trava helt själv! Molly va så snäll och sprang med henne så jag hoppas det släpper nu! 
Som tack för hjälpen fick molly rida och jag hjälpte henne med lite enkla knep 😊 så vi sa så nu att hon får rida lektion för mig som tack för att hon hjälper mig.
Detta ska ju Alva klara sj men tills dess får jag hjälp av Molly och jag hjälper henne. En win win 😄

Baxter har jag inte kunnat rida tyvärr då jag fortfarande va svag och konstig i magen igår. Känner mig inte helt ok idag heller men jag får försöka rida ändå. Ska ju träna på söndag. Ska bli kul att rida för Annika 😊 hoppas hon kan komma snart igen 😄
Jag tycker det hade vart kul att köra igång och börja tävla lite snart men jag vet inte om det funkar riktigt än. Fast ju mer vi åker ut desto mer rutin får vi! Jag behöver ta ett E-kort! Så jag kan komma igång med transporter och sånt! 
Ja så är det. Skulle givetvis vilja köpa en egen transport men just nu är det inte ett alternativ. Ha en underbar dag alla puss på er 😘

Kommentera inlägget här :