Nu går vi in i rond två.... 💬

publicerat i La mia Famiglia;
Har inte kunnat sova en blund i natt! Tilde blev jättedålig runt 23.30 och spydde ner hela sängen sen har hon spytt konstant en gång i halvtimmen 😫 tycker så synd om henne... Ringde sjukvårdsrådgivningen förut för att kolla hur länge man kan vänta... Eftersom jag gett henne en tesked vätska och hon får upp en deciliter typ varje gång.. 
Ringa och vaba igen! Jo men jag lär bli långvarig på detta stället! Not! Men nu skiter jag i det! Mina barn är ju viktigare än livet så jag får helt enkelt försöka hoppas att jag får behålla jobbet och att de kan se att vi haft otur... 
Just nu är jag helt slut men vågar inte sova för jag vill ha koll på Tilde.. 

Jaja så är det just nu.. Börjar hon kräkas igen nu måste jag åka in till akuten iaf. Ha en bra dag ❤️

Kommentera inlägget här :