Bitch...

publicerat i La mia Famiglia;
Jag vaknar med värk och somnar med värk! Konstigt att man är deprimerad? Nej! Är så ofantligt trött på detta! Vill vakna värkfri men det är uteslutet... Känns som att hela mitt liv är kört i grus! Alla drömmar o planer är ngt som inte blir pga värken! 
Värktabletter hjälper inte (kan bara äta Ipren o diklofenak) och sätter hela magen ur spel, men jag klarar inte en dag utan! Försöker hela tiden att skita i värktabletter, men då blir jag ett värkande monster.. 😟 
Varför ska man drabbas av denna sjukdom? Det känns som ett straff rent ut. Och jag har haft den hela mitt liv i princip. 
Svårt att vara positiv och inspirera andra när man är så djupt nere i skiten. Det enda som är positivt är att jag inte på ngt sätt självmedicinerar. Men ibland önska man att man kunde... 
Jag önska jag va dum nog att inte fatta eller va så medveten ibland..
Ja så är det idag.. I morgon ska jag till läkaren igen för förlängd sjskr., då jag snarare mår sämre. 
Gah!!! Att det ska ta sån tid!!! Jag har inte tålamod att vänta på att må bra!! Det har gått hur lång tid som helst. 😢
Ja så jag skiter för det mesta att skriva här eftersom det är så negativt.. Men jag tar hellre ut det här än på hela min familj!
Puss på er 


😏








Kommentera inlägget här :