Var dag har sin tid

publicerat i La mia Famiglia;
Haft en mysig dag.. Va hos mormor en stund för att umgås, blev dock mest prat med mamma i tlfn. Är så sjukt trött... Skulle kunna sova för natten nu.. 
Men ikväll blir det idol o ph. 
Min goding är iväg o kör gokart.. 

Jag har nu ännu engång tagit bort fb. Och nu känner jag inte ens en längtan att se skiten. Vill ngn mig nåt så hör de väl av sig.

Har hämtat Alva hos en kompis och nu har jag lite "skämbortmigtid"
Behöver ta tag i mitt hem en stund idag men får väl se hur det går... Har äntligen två hundar som inte behöver hållas isär längre! Perla är inte i löp längre efter "bara" 20 dagar 😳😏 
Det positiva idag är att jag får duschat. Barnen ska oxå få sig en omgång. Snart är det sängen för juvelerna. Upp tidigt och lämna till skola/dagis.
Jag tar det i min takt nu ❤️ 

Nu ska vi gå in i duschen! Puss på er!

Kommentera inlägget här :