Godmorgon alla fina

publicerat i La mia Famiglia;
Jag kämpar på här och livet har sin gilla gång. Jag vet inte hur lång tid det tar innan man börjar känna sig mkt bättre men mest av allt beror min ångest och depression på smärtan. Hjärtklappningarna har jag väl för att kroppen är uttömd på energireserven. De är väldigt jobbiga och frustrerande men jag har blivit bättre på att hantera dem. Jag försöker nu att bara vänta ut dem när de kommer.

Jag börjar äntligen att kunna forma mitt hem så som jag vill ha det. Sakta men säkert byggs det upp på ett mkt bra sätt. Jag hatar att köpa nytt! Det finns ingen själ i det. Jag älskar att köpa gamla möbler! Det är så vackra och man vet att det finns en själ i dessa. Ska bara hitta ny bra förvaring till mina två minsta nu så de har någonstans att ha sina leksaker. Men det kommer tids nog. Sålänge får man stå ut med att de inte kan städa lika lätt 😏 
Inte så lätt alla gånger att ha en adhd mamma haha! 

Nu njuter jag av tystnaden som infinner sig i vårt lilla hus och jag dricker mitt kaffe. Det känns väldigt skönt att bara vara.
Som kuratorn sa så märker hon på mig att jag måste göra rätt annars hade jag inte tagit mig dit jag är idag trots min utbrändhet! Fint beröm 😊
Men jag är en fighter!!! På alla sätt! Och jag sover fortfarande inte på nätterna men jaja nu är jag ju pigg ändå. Galet! 

Vill bara berätta för er att försök älska livet och se det med öppna ögon utan att se allt ni inte har. Det är inte vad man har utan vad man gör med det man har som gör det! Lycka och kärlek ❤️😘

Kommentera inlägget här :