Godmorgon alla godingar!!

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har haft det ganska kämpigt det sista (som det brukar ungefär) 😉 
Fick min diagnos för fibromyalgi för ca tre veckor sedan och den va ganska svår. Smärtintensitet låg på 95 från 0-100. Trodde inte själv riktigt att det va så illa men det förklarar den jobbiga huvudvärk jag alltid dras med. Sen är jag ju mitt upp i en adhd utredning både för mig sj och min mellersta dotter och det känns väl ganska jobbigt. Mig ville de vänta med för att jag är för depressiv ännu. Sen har jag vart med om en ganska märklig sak förra veckan och det är min behandlande allmänläkare som dog i förra veckan. Hej å hå. Jo då. Så ibland undrar man vad det är som händer. 
Så har nu fått en ny läkare och han trodde väl i princip att man kan medicinera bort både utbrändhet och fibromyalgi med hjälp av antidepressiva tabletter så det enda jag gjort den senaste veckan på dagarna är att jag somnat och somnat... Men jag sover inte på natten hur trött jag än är.. Men det är klassiskt för denna sjukdom.

Jo så ser det ut just nu. Sen vet jag inte så mkt mer. Är fortsatt sjukskriven till början av januari sen vet jag inte. De ska mixtra med mediciner har jag förstått..
Vill egentligen inte äta mediciner men vad ska man göra? Just nu har jag 75mg saroten och 20mg citolapram. Inte ngt speciellt så sett men jag tycker inte om det. 

Nog om den skiten. Annars så har jag och M beslutat att vi ska fortsätta trots allt som hänt. Han har verkligen överbevisat sig iaf och han satsar helhjärtat på oss som familj. Vi har fortf två olika boende men han är mest hos oss så det är härligt. Älskar min familj ❤️ 
Puss på er 


Kommentera inlägget här :