Ibland blir man besvarad...

publicerat i La mia Famiglia;
Har haft det kämpigt en lång lång tid i mitt liv.. Och bär på mkt oro för andra hela tiden då jag bryr mig så till det yttersta att det blir jättetungt.
Äntligen ska min underbara mamma få den hjälp hon behöver och vill iaf. Jag har varit med och tryckt på ordentligt från olika håll och det gav resultat! För er är hon bara någon men hon är min älskvärda mamma! 
Spelar ingen roll hur gammal jag blir så älskar jag min mamma lika mkt och blir barnslig ibland. Ni vet sådär "mamma" barnslig 😜

Det är en sån stor sten som lossnat från mitt hjärta och axlar så just nu känner jag mig både lätt och trött.. Nästan uttömd. 
Älskade älskade ❤️ 

Idag har jag kollat upp lite möjligheter för min lilla Baxter. Det som skulle vara så kul har blivit ngt helt annat.. Min värk och hästens gör att vi aldrig kan träna i detta västkustsväder.. Vilket gör att jag imorgon ska kika på andra alternativ. Det blir inte dyrare än det jag har och jag får tillgång till full anläggning med alla träningsmöjligheter. Så det får nog bli så.. Tråkigt men bättre upp för oss. Alva får gå till stallet efter skolan och mocka varje gång så är det klart och sen kan hon rida när det är klart. 

Det har varit trögt att skriva det sista för det har varit mkt med allt. Och jag hoppas att det blir lättare snart ❤️ 
Puss på er


Kommentera inlägget här :