Lite bling bling 😄

publicerat i La mia Famiglia;

Vovvarna har fått nya halsband 😊 och koppel i samma färger med bling på. 

Och varsitt reflexvintertäcke. Alva har äntligen fått en säkerhetsväst, så hon kan rida säkert. Själv fick jag tag i ett par skitsnygga ridstövlar med ullfodrad fot så man slipper frysa. Till våren ska jag köpa ett par nya vanliga stövlar men det får vänta sålänge.
Man får ta en sak i taget 😊 

Hostan och förkylningen är vidrig just nu så det blir lugna gatan hela helgen, men jag ska skrittjobba min häst.
Såå tröttsamt att vara sjuk. Behöver komma igång på riktigt med träningen nu med hästen, men det är svårt att hoppa nu när det är snö tyvärr.. Får försöka träna mycket markträning och dressyr.

Han är världens underbaraste finaste häst iaf. Jag dör om han säljs 😢 men jag vet ju att det kan bli ett faktum.. 
Nu ska jag ta det lugnt en stund innan vi far till stallet. Kan va skönt att få det gjort dagtid 😊 puss på er 





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tess:

Åh så söta :) Allt bra med dig ?

Kommentera inlägget här :