Ång..est

publicerat i La mia Famiglia;
Jag försöker göra saker som är bra.. Men blir fort slut och trött som tusan! Va med barnen på Cubus förut för de behövde bikini, men det räckte för att hjärtklappningarna skulle ha full fart.. 
Nej imorgon ska jag hämta ut min försenade födelsedagspresent från min sambo (nytt härligt löshår) 😄 
det va en fin vän på insta som sa det att skit i alla måsten och färga håret eller måla naglarna eller plöj filmer/serier. 

Och då önskade jag mig nytt hår 😜 eftersom jag ska färga sönder det så det måste klippas hela tiden så får jag aldrig nån längd. Men men det ska bli kul att förnya sig lite igen. Nu är det ett halvår sen sist. Det håret är kvar men det är mörkbrunt. 
 Nu blir det kväll med barnen och dagis imorgon.. 
Fick besked från gottfrieskliniken idag att de har ca 4 månaders väntetid, men jag ska få en kallelse iaf. 
Puss på er


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

❤❤❤❤

Kommentera inlägget här :