Avund

publicerat i La mia Famiglia;
Att känna avund är en hemsk känsla! Jag gör det tyvärr.. Inte för att jag missunnar andra lycka och kärlek utan avsaknaden för mig och mina barn.. Jag saknar att ha en mamma och en pappa som är här och omfamnar oss. Eller att vi kan åka dit närsomhelst utan att det känns stönigt.   
Jag saknar att ha ngn att ringa när allt känns åt helvete som kan tala om för mig att allt ordnar sig.. 
Min kropp har gett upp och det värker mer än nånsin. Fingrarna sväller.. Vaknar med stora påsar under ögonen.. Får hjärtklappningar varje dag,, jag blir så otålig oxå. Har så svårt att tillåta min kropp att läka. Fast jag vet att den aldrig kommer läka. Har försökt i så många många år nu att göra rätt saker och nu går det inte! Är så trött. I kropp och själ. Jag kommer alltid finnas här för mina barn men det är svårt att känna lycka.. 
Jaja bara jag kan få tiden jag behöver av fsk. 
Hoppas ni får en underbar dag iaf 😘❤️

Kommentera inlägget här :