Massor gjort iaf

publicerat i La mia Famiglia;
Klockan fem i morse vaknade jag av fruktansvärda smärtor i min vänstra arm!  Min underbara vän har varit här och fått igång mig att röja hemma! Hon har hjälpt mig massa med tvätt och sortera, slänga osv. Så igår skurade jag ena duschväggen och eftersom jag får kramp direkt fick jag byta arm hela tiden och nu kan jag inte böja vänsterarmen plus att det molvärker hela tiden.
Ändå fick jag pausa hela tiden eftersom jag får hjärtklappningar för minsta lilla grej jag gör.

Jag fick iaf gjort massor och min underbara Madde är grym! Hemmet har förfallit när jag jobbat hela tiden. Och magsjukor och skit vi haft. Nu börjar nedervåningen nå ett slut iaf och det ska bara fixas lite smågrejer nu så blir det jättebra! 
Så jäkla gött väder idag iaf! Det är jag mest tacksam över just nu att inte vädret speglar mitt mående. 

Puss på er!

Kommentera inlägget här :