Operation städning...

publicerat i La mia Famiglia;
Ja det är det hemma hos oss... Jag försöker få ngn slags ordning här hemma och det börjar arta sig... Nere har vi städat alla rum nu och uppe är köket och vardagsrummet klara.. Nu är det hallen och sovrummet kvar. Datarummet är klart oxå. Men det går sakta för mig.. Ja herregud. Det är att greja lite och sedan få hjärtklappningar vila,greja, hjärtklappningar... Igår kväll gick det ngt bättre men det var en kort stund... 
Jag hatar att ha det smutsigt.. Det för ju att man mår ännu sämre och då blir det stopp i allt tillslut. Idag vaknade jag supertidigt! 04:50! Jag är nervös för min syster ska opa sig idag. Så jag har vart klarvaken sedan dess..,

Funderar på att försöka måla lite idag men är så rädd att få hjärtklappningar och det är meningslöst. Jag får dessa hjärtklappningar minst 20 ggr/dag. Sist jag mådde såhär va Tilde nyfödd. Så vad detta kommer sig vet jag inte.. 

Antagligen är jag utbränd.. 😟
Ja ja idag är en ny dag ❤️ puss på er!

Kommentera inlägget här :