Allt eller inget

publicerat i La mia Famiglia;







Idag har jag åstadkommit mkt. Har städat och diskat hela dagen. Handlat, lagat mat diskat igen så nu finns det inte en grej att diska!!!
Imorgon ska jag provjobba på Ica Maxi i delikatessen och tis ons oxå..  Sen ska de utvärdera hur det gått och har det gått bra ska jag få schema 😄
Kärleken har tagit resten av tvätten nere som skulle vikas med barnen och nu är det mysigt som tusan både uppe och nere! Känns skönt att kunna jobba när allt är tipp topp hemma! Sen har jag dammsugit givetvis..
Målat köksbordet en gång. Ska måla en gång till. 
Nu blir det stallet och fixa hästarna. Baxter får ny sko i morgon fm. Bara 5:e tappskon sen 5/1 sjukt!

Sen hur det ska gå för min kära mamma vet jag inte.. Det känns som en ond drömvärld med henne.. Är bara så orolig..

Ha en underbar kväll alla.. Puss på er 😘

Kommentera inlägget här :