Jag njuter!!

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har jobbatmig blå i två veckor och så blev det vab i fredags då Liv va jättedålig. Hon har fortfarande en fruktansvärd hosta men jag hoppas det ger med sig nu..

Iaf så har jag efter sista påslagningen av tappsko riditmin underbara häst i fyra dagar 😄 och vi va iväg på träning för Berit på Lerk. Jättekul erfarenhet och riktigt bra gick han! Det gick toppen att köra och lasta och rida så det va väldigt kul 😊 nu ska jag ut på tävlingar tänkte jag! Måste bara lösa licens för mig. Tänkte ta några pay n ride och pay n jump först och sen lite roliga tävlingar. Han måste bara gå lite stadigare. Jag ska köpa ett par korta sporrar så jag kommer åt honom för nu är vi redo för det 😊 
Köpte ett nytt bett igår och ska prova det idag tänkte jag. Sen behöver jag åka till Kareby och hämta hans regntäcke. Men det kan jag göra ikväll 😊 
Helgen har vart super med massa sol och värme och energipåfyllning! Är riktigt lycklig just nu 😍 

Idag får han en lite lugnare dag kanske en skritttur ut i solen. 

Puss på er 😄

Kommentera inlägget här :