WHOA!!

publicerat i La mia Famiglia;
Gosch! Är som en levande död!!! Jag jobbar och jobbar och jobbar och hästarna blir lidande 😟 men nu ficka jag pratat med chefen och det verkar som jag ska kunna få dagtid 😄 sketbra!
Det funkar fint iaf men man säljer hela tiden så jag har noll tidsuppfattning. Tre timmar går vips!
Idag ska jag jobba 9 timmar och 15 min. Sen har jag dessutom stängning 😳 haha tredje gången och första veckan. Hello!? Jaja det går väl säkert bra? De har ju förtroende för mig iaf och det känns ju skönt. 

Nu ska jag njuta av mitt kaffe en stund. Sen är det stallet på tur. Måste få rastat min häst en stund. 
Ja ha en bra dag så ska jag försöka överleva min 😜
Puss på er 😘



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella:

Skönt att få ett jobb där dom har förtroende och ger en lite mer ansvar! Kul att se dig idag 😊

2:a kommentar, skriven , av Bella:

Skönt att få ett jobb där dom har förtroende och ger en lite mer ansvar! Kul att se dig idag 😊

Kommentera inlägget här :