Wiiihooo!!!

publicerat i La mia Famiglia;
Vår vår vår!! Kanondag! Va i stallet i morse och släppte ut pållarna, sen hjälpte jag Ninja att lasta Tama då hon beslutat sig för att flytta.. (Tråkigt förstås men så är det ibland) 
Sen åkte vi hemåt men kom på halvvägs hem att det fanns varken mjölk, yoghurt eller smör hemma = ingen frukost.. Bara att vända och handla.. Påväg hemåt ser jag att termometern stiger till 10,5 grader och jag känner att min häst dör nog lite så vi svänger in där igen då och klär av till finkostymen 😉 och han blir suuuuperlycklig direkt och rullar sig i en fin lerinpackning. Vårkänslorna flödar kan jag säga 😄 
Hem, äta upptäcka att gokaffet är slut 😖 jaja fick bli en tassimo ist.. Sen börja jag röja både ute och inne 😄 jädrar va vårkänslor gör skillnad 💖 
Ja så vi har skurat altanen idag och jag har dammsugit övervåningen från golv till tak. Och våttorkat och skurat alla skåp och dörrar. Sen käka vi pizza (givetvis glutenfri för mig) ungarna åt med god aptit och jag fick i mig halva.. Sen stallet igen och åkte fyrhjuling dit 😊 promenerade hästen halvvägs hem till mig och det gick kanon jobba honom för hand wohooo va härligt!!
Imorgon blir det uteritt med Tintin och Picasso.  Känslan är über!! Puss på er!!

Kommentera inlägget här :