Å där braka jag ihop 😢

publicerat i La mia Famiglia;
Fyy man tror att man är så stark alltid men nu märkte jag inatt att det inte gick längre.. Har pressat kroppen tydligt lite mkt och nu gick den i strejk.. Fick sjukskriva mig nu i några dagar (är iofs ledig i morgon) men känner att måndag faller nog oxå bort. 
Jättekul att man är ett problem på arbetsplatsen. Jag är tydligen ett jätteproblem. Det är tydligen bara mina barn som blir sjuka och skadas. Så är det tydligen överallt. Nu är ju Tilde en riktig olyckskorp men ändå. Man ska ju inte ha barn och ingen man känner får gå och dö för då jävlar!!! Vafan är det för problem? Andra sjukskriver sig för att pojkvännen är otrogen eller andra orsaker men det är mer legitimt än att nån dör eller att mitt barn klämmer sitt finger i bildörren så fingret blir infekterat. 
Är just nu så trött så jag orkar nästan inte vara arg. Men ja ja. 
Är less på allt just nu! Är less på rubbet! 
Orkar inte längre. Har ingen lust till nåt. Vill bara dra nåt över mig och sova oavbrutet. 
Tänk om det gick att göra det. Är så skittrött på alla idioter! Orkar inte bli av med mer energi. 
Ja men ha en fin dag alla där i solen. För mig känns det som ett hån! Kan inte glädjas åt nåt just nu tyvärr...

Kommentera inlägget här :