Fyy

publicerat i La mia Famiglia;
Vart sjuk igår igen! 39 graders feber trots febernedsättande. 
Hatar dessa sjukdomar nu!!! Vill bara att vi ska få vara friska. Tillbringade hela min lediga dag i soffan liggandes med dubbla byxor tröjor och täcken! Ändå frös jag!? Galet! Men som sagt är lite bättre idag men inte helt hundra. Får jobba ändå givetvis då jag inte kan vara hemma mer nu. Vet inte vad jag ska leva på för mat bara. Har fått i mig lite yoghurt och kaffe idag thats it! 
Nu väntar jag på min sambo som ska komma hem så jag kan åka.. Börjar kl 13-19.00
Usch man är inte sugen att jobba när man vart så dålig. Hade sån värk och va svullen i alla leder att jag inte kunde röra mig 😟 

Har gjort nya slingor i håret idag och det är sista gången nu för annars tappar jag håret.. 
Men det är ganska ljust nu iaf med lite röda toner tyvärr men går inte att kämpa mer nu för då får jag klippa av allt och det vägrar jag! Det är tyvärr jätteslitet nu men jag är ju ljusare iaf och inte röd eller mörkbrun 😄👍 sen ljusnar håret naturligt i solen nu så jag får hålla mig till pass med det 😊
Nu är det inpackningar och hårolja som gäller. 

Ikväll ska hästen brallas av så jag kan 
rida imorgon och kanske bralla av honom på sön fm också så han inte slänger av mig på träningen. Hoppas på att jag är frisk nu!!! 
Ja så är det! Nu ska jag fixa lite innan jag åker så ha en bra dag!! Puss på er ❤️

Kommentera inlägget här :