Ja det känns sådär

publicerat i La mia Famiglia;
Jag har vart i sängen mestadels av dagen. Startade med att gråta i attacker hela natten och hela fm.. Sen har jag bara suttit still tills jag faktiskt la mig och slumrade ett par timmar. Jag har inte orkat varken det ena eller det andra. Och jag har ångest för allt just nu. En person tror mig inte och det känns förjävligt. Ngt jag lärt mig är att man inte behöver berätta allt för människor i sin närhet. Och framförallt inte chefer osv. Det känns som att man måste bli ännu bättre eller ännu hellre jag ska ha en hel arme med människor omkring mig som kan ta mina "jobbiga ungar" som springer och klämmer sig och blir magsjuka och allt vad det är för konstigheter de hittar på. När de inte kan vara på förskolan då. Tyvärr har jag inte det! Det är jag och M själva fast oftast är det jag själv som får ta allt. Oftast när jag är ledig. Men samtidigt kan det tyvärr hända grejer även när jag ska jobba. 
Äh jag orkar inte hålla på att ha ont i magen ligga sömnlös för att jag ska ha ångest typ som att jag skulle gjort fel??!! Jag skiter ju inte jobbet för att göra roligare saker! Vårdcentralen i 7 timmar är ju jättekul med två överaktiva ungar??!! Och ytterligare tid på Näl för att ändå inte få till nåt.

Nu har hennes sår under nageln äntligen öppnat sig iaf och det rinner gulgrön sörja+vätska från det. Fingret är mer svullet idag än igår. 

Ngt positivt om dagen är att jag och småtjejerna fick duschat så vi är rena iaf. Nu blir det inget med hästen idag heller. Men det får va så.
Jag ska snart sova med mina fina barn. Är megatrött! 
Natti natti 💖

Kommentera inlägget här :